fredag 2. oktober 2009

The skinnjakke

Endelig fredag! Akkurat hjemkommen fra besøk hos tante og onkel sammen med mamma, søster niese og nevø, veldig hyggelig! Er veldig takknemlig for å ha familien min , setter uendelig stor pris på dem!

Ellers har det faktisk blitt skinnjakke siden sist, og ikke bare én, men derimot to! Ganske typisk meg, faktisk, er lett for å blir flere av slagsen når jakta først begynner! Det første kjøpet ble først en konjakksbrun fra Mission, fin men allikevel ikke helt 100%. Prisen var imidlertid bra, 1500 kr (med 500 kr rabatt pga mørke flekker). Tenkte at jeg kunne starte med den for å se om skinnjakke er noe for meg. Men deretter så jeg jakka med stor J, hos 4 Women på CC Vest. Også den i lys konjakkfarge, vokset lammeskinn med litt vintagelook, rett og slett meg! Dessverre hadde de ikke størrelsen, men en er jo ikke i informasjonsbransjen for ingenting så det var bare å begynne å lete etter alternative steder hvor de kunne ha den. Fant agenturet på nettet og etter tips fant jeg den hos De fem hjørner på Sandvika Storsenter. Og plutselig hadde jeg to brune, spørsmålet var bare hvem jeg skulle beholde, det skilte jo tross alt 25oo kr mellom dem. Men etter flere prøvinger samt rådspørring på jobb ble det den dyreste. Og den er jo bare SÅ fin!! Merket er forresten Scusi og modellen heter Angelina.
Men så var det sånn at jeg veldig gjerne også kunne tenke meg en gråbrun. Og det fant jeg brukt på nett og attpåtil fra danske Munderingskompagniet. Og kort fortalt er den underveis til meg nå. Den er i en litt kort modell, MC-aktig med skrå lukking, stor strikka krage samt strikkestoff på baksiden av ermene. Tror de to kommer til å komplettere hverandre, er ihvertfall veldig fornøyd så langt!

Nå er det tid for avslapping i heimen, vi har faktisk 8-årsdag i dag så blir sikkert litt feiring i morgen <3

God helg!

Ingen kommentarer: